Із закінченням сезону осіннього цвітіння ми можемо повним ходом зайнятися підготовкою весняного розкладу – зазвичай, так я б почав свою статтю, з якої б подарував ідеї, натхнення, а можливо, і знання своїм побратимам. виробників декоративних рослин на Підкарпатті. Однак у нинішній непередбачуваній та невизначеній ситуації дуже важко дати пораду, за якої ми можемо бути впевнені, що продажі будуть реалізовані на додаток до вирощування. Тому прошу шановного читача не звертати уваги на те, чи варто чи розумно вирощувати квіти з таким високим ризиком і вкладатися за півроку до продажу, зосередити свої думки лише на рослині, технології її вирощування, що нового , за допомогою якого ми можемо досягти ще кращої якості в нашій роботі.
Як і всі цибулинні квіти, тюльпани необхідно купувати восени вчасно для весняної посадки і продажу. Найбільше цієї чудової та чарівної квітки ми зазвичай продаємо на Жіночий день, але попит на неї був безперервний аж до травня, тому вона постійно знаходилася на складах квіткових магазинів. Хороша новина полягає в тому, що більшість цих квітів прийшли від вітчизняних виробників. Близько 5-6 років тому в нашій області вперше почали вирощувати тюльпани в фольгованих наметах, тоді ринок був готовий їх прийняти, оскільки голландський тюльпан вже підготував грунт. Відтоді все більше і більше людей пробували більше, але з меншим успіхом. Звичайно, найважливішим чинником якості в даному випадку є посадковий матеріал, який повинен бути ідеальним, щоб отримати першокласну квітку. Ми можемо працювати тільки зі стерильною голландською цибулею, діаметр якої повинен відповідати обраній нами технології. За допомогою Інтернету доступно все, що стосується процесу водіння, я хочу писати не про це, а про помилки, які ми часто робимо, але література нас не попереджає. Однією з таких важливих речей є визначення періоду, коли ми хочемо продавати, тому що не всі готуються лише до жіночого дня, оскільки витрати на його опалення набагато вищі, тому ми також можемо планувати продажі на квітень. У цьому випадку технологія адаптована до цього, тому температура і полив дозуються відповідно. Ще один важливий аспект — чи є у нас налагоджена клієнтська база, чи ми є виробниками першого року, чи ми адаптуємося до замовлень торгових посередників з точки зору кількості. Не рекомендую нікому купувати 5-6 тисяч цибулин без заздалегідь спланованого ринку. Якщо ви вирощуєте його вперше, спробуйте лише невелику кількість, оскільки немає точного опису, на основі якого вирощування може бути цілком успішним. Перший рік – це завжди набуття досвіду та навчання, як і з будь-якою іншою рослиною. Наступний аспект полягає в тому, чи знаємо ми найбільш продавані кольори, чи знаємо ми потреби клієнтів, чи знаємо ми модні кольори. Ось я думаю, що якщо раніше найбільше продавався червоний тюльпан, то сьогодні він змінився на пастельно-фіолетовий, рожевий і т. д. І найголовніше питання – чи хочу я його продавати сам, чи виготовляти для перекупників. Звісно, більшу кількість я можу продати тільки через перекупників, але мені також потрібно знати, чи я маю це везти на ринок, чи вони приїдуть забирати за домовленістю.
Оскільки це сезонна квітка, її можна зберігати та дозрівати максимум тиждень після збору, тому потрібен дуже точний час. Весь продаж може провалитися, якщо квітка не приїде вчасно, хоча ми хотіли продати, наприклад, 5000 штук до жіночого дня. Тож ми можемо точно визначити час лише за допомогою точної технології та її суворого дотримання, але крім усього цього, погода все ще є сильно визначальним фактором, який ми не можемо розрахувати заздалегідь (тут я маю на увазі сонячні години).
Не дивлячись на це, вирощування цибулинних квітів, будь то гіацинти, крокуси, тюльпани, лілії, схоже на чудове очікування перед Різдвом, адже садівник відчуває стільки ж хвилювань і тяги до квітів, як і маленька дитина. Я знаю, що багато людей знають це чудове почуття і війну тут чи там, вони будуть продовжувати виробництво, в тому числі і я, тому що ми працюємо не тільки заради прибутку, а й через любов до професії.
Еніка Бучела-Віраг,
СУПЗ
Стаття опублікована в останньому номері тижневика Kárpátinfo.
© Minden jog fenntartva - Kárpátaljai Magyar Vállalkozók Szövetsége 2016